Long time now.

Godkväll i det härliga & friska höstregnet.
Det var ju ett tag sedan jag uppdaterade i bloggen så det kanske är dags att anteckna ner några rader åt er eller vad tror ni? Det har nog hänt en del saker sedan jag uppdaterade bloggen senaste skulle jag tro. Jag tror att jag fick med sist att min resa på Svenska Skönhetsskolan snart är slut.

Detta känns både fruktansvärt tråkigt och samtidigt väldigt kul att jag vågat ta ytterliga ett steg utanför den trygga boxen för att följa mina drömmar. Tiden på Svenska Skönhetsskolan har varit fantastisk på alla sätt och vis. Camilla & Sarah, vilka tjejer...Vi har både skrattat & gråtit tillsammans vilket har gjort oss starkare tillsammans. Caroline som precis har börjat hos Camilla, hur go som helst och kommer gå långt. Camilla fick mig att ta första steget ut i den stora världen, att våga tro på sig själv. Och det kommer jag förevigt vara tacksam för. 

I februari 2016 börjar min nya resa, den kommer vara väldigt rolig men samtidigt fruktansvärt tuff också men det är sånt som gör att man hittar starka sidor hos sig själv som man ej trodde fanns. Så vad händer då i februari? Jag kommer att öppna min alldeles egna salong här i Borås. Jag är oerhört nervös och samtidigt så jäkla taggad. På torsdag klockan 11:00 ska jag infinna mig på Ca fastigheter för att skriva på kontraktet för lokalen. 

Men med alla mina fina nära och kära så kommer jag att lyckas, för erat stöd är det allra viktigaste. Sen har det hänt en annan ganska stor sak. Jag har gått och blivit sambo med Viktor, vilket känns super bra. Så nu får vi stå ut med varandra på heltid, eller stå ut kanske är fel ordspråk... njuta av varandras närvaro 24 timmar om dygnet. 

Så vad händer annars förutom dessa två stora saker? Egentligen inte så mycket jag jobbar och det mesta flyter på som det ska tycker jag, jag måste säga att jag är väldigt lycklig just nu. Och jag tror med det får jag avsluta detta blogginlägget. Eller en sak till...

Lyssna alltid på eran magkänsla för den har alltid rätt, det har en smart kvinna också lärt mig (camilla). Våga att stå på er och följ den vägen som ni känner kommer bli bäst för då kommer ni nå era drömmar och mål. 
 
 


Kommentera här: