5 dagars tysthet.

Som sagt ibland bloggar man oerhört mycket sen kommer det dagar då jag inte har något vettigt att säga..Jag känner att det är bättre att inte skriva alls. Egentligen har det inte hänt så mycket speciellt i veckan, min lilla vovve Ceasar har blivit trimmad. Nästan som en liten naken hund. 

Det har hänt en förändring med mig, jag har färgat håret hos duktiga Cecilia på salong Elite, så himla duktig tjej och framför allt mycket trevlig. Håret blev super bra, jag bestämde mig för att börja en resa emot lite ljusare hår, absolut inte blond men ljus brun och kanske en schysst ombre. 
Jag tycker absolut ni ska besöka Camillas instagram HÄR och följa henne.
 
Sitter och funderar på min framtid, vad jag ska göra och vad jag vill uppnå? Tro mig det kan bli flera timmars grubbel och funderingar men sen är det stopp igen. Ber om ursäkt men just nu har jag ingen energi till att skriva något vettigt så avslutar här. Bjuder på en bild på håret.
 

Kommentera här: