Det har hänt så mycket.

För ca ett år sen kom en ny människa in i salongen som jag då trodde var en vanlig kund. (inga av mina kunder är vanliga dom är helt fantastiska). Vi började prata och insåg ganska snabbt att vi hade samma humor och samma syn på saker och ting. Det blev inte mer än så första gången hon kom till mig men hon bokade återbesök. Andra gången om hon kom öppnade hon upp sig mer och vi började bygga upp våran vänskap, vi bestämde oss för att gå ut och ta ett glas vin. Efter de har vi inte kunnat vara utan varandra.

 Emma, du kom in i mitt liv precis när det behövdes och nu är du min bästa vän. Vi brukar prata om hur det hade blivit om hon inte hade bokat tid hos mig om vi hade träffats ändå? Jag tror att det var meningen att vi skulle träffats och vi hade träffats även om hon inte gjort naglar hos mig. 
 
Hade jag inte träffat Emma hade jag träffat Viktor då? Livet kan vända så otroligt snabbt och underbara människor kan vandra in i våra liv och vända det helt upp och ned. Att det finns människor som kan lyfta en så högt så att man nästan kan nudda solen, trodde inte dom existerade. Tack. 

Jag uppskattar allt som har skett och allt som kommer ske, det är det som formar oss till människa. Att säga att man ångrar saker tycker jag är löjligt, även om de var något tråkigt eller positivt så hade det säkerligen något med att göra vem du är idag. 
1 Emma:

skriven

Jag är så glad att jag klev in i salongen den dagen för idag är även du min närmsta vän. Såna som du växer inte på träd och jag är så oerhört glad att jag har fått chansen att träffa dig. Du har blivit en extremt viktig person i mitt liv och jag älskar dig min fina vän <3

2 Sara:

skriven

Åh det är ju underbart med sådana vänner!

3 Fröken Grön:

skriven

Underbart! Man kan riktigt se på livet som på en linje hur allt för något med sig. Underbart och helt fantastiskt att ni träffade varandra. Har också såna historier i bagaget. Underbart! :D

4 Gabriella:

skriven

Så häftigt! Fantastiskt att ni hittade varandra ju!:)

Kommentera här: