1 Lindal:

skriven

Helt underbara!

Svar: tack :)
eliinamour.blogg.se

2 Elsa:

skriven

Oj de var riktigt fina! :)

Svar: tack :)
eliinamour.blogg.se

3 Rockahappy - Konst & Styling:

skriven

Snyggt! :)

Svar: tack :)
eliinamour.blogg.se

4 Madeleine Lindström:

skriven

Åh va fina! :)

Svar: tack :)
eliinamour.blogg.se

5 Bintu Malm Fraser:

skriven

Oj vilka snygga naglar :)

Svar: tack :)
eliinamour.blogg.se

6 Carolina:

skriven

Sv; hejdu! Jag vill inte känna mig elak eller sådär, men jag tänker inte köpas på det sättet. Tycker jag något är snyggt, skriver jag det och det var dem faktiskt. Men gillar inte sådana kommentarer och uppskattar om du inte skulle kunna skicka sådana till mig i framtiden! :)
Tack på förhand,
kram! :) ♥

7 Josefin :

skriven

Så otroligt fina naglar!😍

Svar: tack :)
eliinamour.blogg.se

8 FILIPPA:

skriven

Sjukt snygga!

9 emelie:

skriven

ascoola :)

10 Jennie:

skriven

Fina :)

11 Melinda Padron:

skriven

Åh herregud vad snygga!!! Du har verkligen talang :)

Kommentera här: