Ett litet projekt

Jag är ett riktigt energi knippe, oftast i alla fall. Jag tycker om att ha flera bollar i luften och att alltid ha någon ny ide i rullning. Och igår slog det mig att jag ska börja pyssla med en ny sak, som jag nämnde här för ett tag sedan är jag oftast ledig på fredagar så det passar perfekt att pyssla med detta då. Jag tänker inte riktigt avslöja än vad det är jag ska göra, men det är inget speciellt stort som kommer förändra världen på något sätt utan bara ett kul tidsfördriv och kreativitet. Här kommer en liten tjuvkik.
Söndag, härliga söndag vad ska du bjuda på? Tänkte ha en riktig hemmafru söndag idag. Jag tänkte baka något smaskigt och så ska jag städa min lägenhet, har en känsla av att Ceasar kommer tycka att jag är ganska tråkig idag. Just för tillfället sitter jag och avnjuter en kopp kaffe som vanligt, vissa dagar känns det som att det alltid är en kopp kaffe i handen på mig. Senare kommer det upp en spännande inlägg, så håll ögonen öppna. Jag har besöksrekord på bloggen igår, super kul verkligen. Vet inte hur jag ska tacka alla som läser, men tack iaf. Trevlig söndagsmorgon!

Kommentera här: