Lärarinna idag.

Godmorgon, kl är snart åtta och jag sitter på jobbet, avnjuter en banan och en kopp kaffe. Nu när Camilla är på semester är det jag som håller i rodret, idag är jag lärare för eleverna som har praktik. Men självklart ska jag ha en kund efteråt också, min kära stammis Pamela kommer på besök. 

Och det är min tur att bli förkyld nu, både Viktor och hans bror Douglas har legat sjuka. Eller ja Viktor ligger än.. Jag har varken tiden eller lusten att bli förkyld, men jag biter ihop och traskar glatt iväg till jobbet ändå. 

Imorgon ska jag hämta min lille plutt Ceasar igen som jag nu ska ha i två hela veckor. Han fyller ju ett år snart också, stor kille! Herregud vad tiden springer iväg, detta året har bara försvunnit. Tänk att om några månader fyller jag 25, fy fanken. 

Jag har så mycket tankar som bara yr omkring i huvudet, och jag som är snurrig i vanliga fall. What to do what to do...Trevlig onsdag allihopa. 

Kommentera här: