Min favorit

Jippie! 
Nu har jag hämtat min fina lille pojk, han är så hårig och söt nu. Han kan nästan ha backslick som man kallar det, men på torsdag ryker det för då blir det att besöka fröken klipp. Dags att fixa till frissan lite. Ikväll så ska vi åka till Emma som jag nämde tidigare i ett inlägg och då får han träffa sin finaste flickvän Cindra, brukar bli full kaos då. Och massa pussar såklart. 

Ska hämta mitt efterlängtade paket sen också, äntligen. Ska bli kul och få pyssla av sig lite, men är nervös att jag ska misslyckas så att den arga och irriterande Elin kommer fram. Hon försöker vi hålla borta så snabbt det går. Idag fick jag också ett samtal ifrån en hudläkare, han berättade att de mottagit min remiss ifrån min läkare från Cityläkarna här i Borås. Han berättade också att det var lite väntetid men inte så lång, han skulle återkomma nästa vecka. 

Varför har jag haft kontakt med hudläkarna? För ca två månander började jag att få massa blåsor på händerna och lite andra ställen på kroppen, det klia....Det kliade så mycket så jag rev sönder både ben och händer. Troligtvis är det så att jag är allergisk emot något. Men förhoppningsvis inget allvarigt. 

Nu ska jag ta och tampas lite med diskborsten och diskmedlet, diskberget here I come.
 
1 Eira:

skriven

Åh vad söt!!

Svar: Eller hur :)
eliinamour.blogg.se

Kommentera här: