Nu tar jag helg

Då var en arbetsvecka över för mig, brukar ta mig den lyxen att vara ledig på fredagar. Jag gör det nu i en period iaf så får vi se hur det blir med den saken framöver. Ibland behöver man unna sig lite lyxigheter. Och inte nog med det så åkte jag ochg köpte en flaska med champagne och lite mozzarela, mumsigt. 

Imorgon ska jag hämta min lilla älskade vovve, jag längtar. Då blir det fullfart igen och man behöver aldrig oroa sig för att bli uttråkad eller att inte ha något att göra. Tänk att han blir ett år snart, bara en månad kvar. Då blir det tårta och paket, jag vet att jag skämmer bort honom och för vissa så är det bara en "hund" men för mig är det en familjemedlem. Alla med egna hundar vet nog exakt vad jag snackar om. 

Just det! Trodde ju att mina grejer skulle komma idag så att jag kunde pyssla ihop min drömfångare, där hade jag fel...Blev lite besviken när det skrek av tomhet i postfacket, men se de positivt kanske hade blivit en katastrofal drömfångare ifall jag gjorde den idag. Imorgon kommer det säkert. 

Dags att inta soffläge, trevlig helg.
Bjuder på lite bilder ifrån arbetsdagen, älskar mitt jobb!
 
1 Yohanna af Skovde:

skriven

Kul med pyssel! Vilken sida beställde du grejerna ifrån? :)

Svar: skapamer.se
eliinamour.blogg.se

2 Alice:

skriven

Mne sååå fina naglar!!! Lyxigt att ledig på en fredag!

Svar: Tack :)
eliinamour.blogg.se

3 MALIN:

skriven

Vilka snygga naglar!

Svar: Tack :)
eliinamour.blogg.se

Kommentera här: